fredag 1 maj 2009

Underbara sömn....

Det gick ändå bra igår tycker jag. Kyckling, sallad och liiite ris till middag sen var det fruktsallad med liiite glass till efterrätt. Något godis eller chips behövde jag tack o lov aldrig tacka nej till.
Dom hade tom köpt Gi bröd bara för min skull. Gulliga rara kära vänner

Idag skiner solen och humöret är på topp efter en natt med ostörd sömn fram till åtta. Jag minns inte ens när det hände sist att vi fick sova så länge.
Det blir en familje dag idag. Förhoppningsvis kan jag lura ut maken på en promenad.

Ikväll blir det förhoppningsvis grillning. Det är väl Gi iaf!? Jag älskar att grilla. Skulle kunna grilla jämt. Synd att vi inte har någon balkong. Grill har vi... men det hjälper ju inte så värst. Vore nog inte så tacksamt om vi grillade inomhus.

Hade ni en bra valborgsmässoafton?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar