söndag 3 maj 2009

Nu kör vi!

Den här helgen har varit katastrof... Jag vet att jag har sagt det förrut men jag säger det igen. Imorgon är det jag som kör rivstart igen.

Satt här och kollade i almenackan och insåg att det är inte så många veckor kvar tills bikinin ska på. Så varmt som det var igår behöver det inte ens dröja veckor tills det är dax.
Så min plan är så här.

2 veckor rivstart.
Ingen godis
Inget bröd
Ingen glass
Inga kolhydrater (endast ca 30 g om dan)

Det är två veckor. Två veckor av hela mitt liv. Visar det sig att jag blir lite snurrig och trött de första dagarna så kanske det är värt det. Det är ju inte så att jag svälter mej. Jag äter ju tom nästan mer än vanligt... bara att det är bra saker jag äter.

Vi var och handlade igår. Så nu är det bara att städa bort alla fällor. Som tex den goda limpan i skafferiet.

Minst 5 kg ska jag tappa innan jag är nöjd. Wish me luck!

4 kommentarer:

  1. jepp katastrof var ordet... jag åt allt som jag kom åt igår... fruktansvärt om du frågar mig...

    SvaraRadera
  2. Stryk ett streck över det som varit o ge gärnet nu!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Fem kilo på två veckor? Jag vill också... *s*
    Skämt åsido, nu kör vi!

    SvaraRadera
  4. Japp, nu kör vi. Kom igen! 15 träningstillfällen i maj. Inkl. promenader så länge du inte är ute och fingår. ;)

    SvaraRadera