söndag 10 maj 2009

Livet ut???

Dagen har bestått av en härlig promenad, god mat och en fantastiskt bra bok. Känner mej så där lagom söndag tung i skallen och längtar tills jag får krypa till kojs. Blir nog ingen uppesittar kväll ikväll direkt.

Imorgon har jag fixat en vecka rivstart och då blir det vägning och mätning. Sen tar jag nya tag och laddar för ytterligare en vecka.

Längtar tills jag gått ner så mycket att jag skiter i hur mycket jag väger och mäter. Önskar jag bara kunde slappna av och va nöjd med det jag har/är. Det är mitt största mål med Gi. Att bli nöjd. Om man nu nångång kan blir det. Jag borde gå en psykologisk självförtroende kurs samtidigt som jag käkar gi mat.
Alltså jag tänker ju fortsätta med Gi tänket läääänge till, Förhoppningsvis hela livet. Men jag tänker INTE köra så hårt som jag gör nu. Detta gör jag enbart för att jag har ett mål i sikte och när jag når det målet ska jag sikta in mej på att behålla det och samtidigt leva livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar