onsdag 6 maj 2009

Vägnings dax...

Dag 4 --- Träningstillfälle 3/15 --- Humör: Trött och hängig

Idag har jag vägt mej. Tyckte det skulle va skoj att se om det hänt något på bara den här halva veckan med rivstart. 1 Kg mindre var det faktist. Det mesta är nog vatten... men ändå... ett kg är ju ett kg oavsett.
Känner mej peppad att fortsätta nu iaf. Trots att jag är väldigt trött och hängig idag. Det var ju så jag blev förra gången jag körde rivstart också. Men jag vet att fortsätter jag bara någon dag till så kommer det att vända snart och jag blir piggare.

Jag är ingen människa som kan leva mitt liv helt utan kolhydrater. Jag kan leva med en logkolhydrat kost i några veckor men sen behövder jag den extra energi jag får utan de långsamma kolhydraterna.

Gi vikt koll så ska de köra en drive nu inför beach 09. Dom garanterar att du fram till midsommar går ner 6 kg. Nu när jag ändå håller på att rivstarta är det ju lika bra att jag hänger på. Skulle jag sen gå ner några kilo extra så är ju det bara ett plus:)

4 kommentarer:

  1. Ja, man kan bli lite hängig de första dagarna på rivsart (iaf blev jag det). Grattis till minuset och ge inte upp!

    SvaraRadera
  2. jättebra kämpat... häng på beach09 nu ;o)

    SvaraRadera
  3. Grattis till minuset! Och självklart ska du hänga på Beach 2009!! //årets beachbrud

    SvaraRadera
  4. Hej och kul att du hittade mej, nu kör vi mot beachen, det blir vad det blir men först o främst så ska vi vara snälla mot oss själva. :D

    SvaraRadera