lördag 16 maj 2009

The last day...

Idag är sista dagen på mina två rivstart veckor. Jag tycker att det har gått mycket bättre än väntat. Jag har lyckats hålla mej inom ramarna för vad jag bör äta de flesta dagarna. Det är någon enstaka dag som kolhydratsstapeln stigit lite mera än nödvändigt. Men överlag är jag nöjd.

Imorgon kommer resultatet, då ska vi se om jag gått ner något mera eller inte. Har jag gått ner mellan 2-3 kg är jag nöjd. Väldigt nöjd. Sen hoppas jag att jag fortsätter neråt i någon vecka till med nystarten även om det kanske inte bli lika stor nedgång som ett kg i veckan.

Jag orkar inte fortsätta med rivstarten en vecka till. Känner att jag behöver lite större intag av kolhydrater än så. Men jag ska verkligen försöka välja mina kolhydrater på bästa sätt och försöka att även i fortsättningen skippa brödet.

1 kommentar: