fredag 15 maj 2009

Skrytmåns

Det har varit lite segt på inläggsfronten nu ett tag. Jag har väl vart väldigt upptagen antar jag:) Vad jag har gjort vet jag inte riktigt... men det måste ha varit nåt mycket viktigt med tanke på att jag inte hunnit skriva nåt mera här eller gått in o läst alla bloggar jag följer.

Idag ställde jag mej på vågen igen då jag bara inte kunde hålla mej. -0,5 på en halv vecka. Alltså minus 2,5 på 1 ½ vecka. Känner mej mycket nöjd. Men samtidigt kan jag inte låta bli att bli lite arg på mej själv att jag slappnar av nu direkt och tänker att jag kan "unna" mej en massa dumt nu när jag gått ner så bra. Vilket är ju helt fel för då kommer jag ju att gå upp det igen lika fort. Hjälp till o skälla på mej lite!

Måste få skryta lite ytterligare. Jag har gått ner 9 kg sen i nyår! Det är väl ändå bra jobbat, tycker ni inte?

Önskar er en toppen helg. Det ska jag ha med god mat o förhoppingsvis trevligt sällskap:)

1 kommentar: