lördag 9 maj 2009

Att bli riktigt arg är bra ibland...

Har inte skrivit på hela helgen. Har inte hunnit... vet inte riktigt vad jag sysselsatte mej med igår, men någon tripp till datorn hanns inte med iaf.

Tro nu inte att jag försöker smita från bloggen för att jag fuskat hela helgen, för det har jag faktiskt inte gjort. Har hållt mej bra inom ramarna för vad jag bör äta. Känner mej nöjd med helgen förrutom att min hand slank ner i chipspåsen en sväng igår kväll. Det är verkligen förbjudet under rivstart!!! Jag var hungrig och trött och min karaktär var på botten. Man borde aldrig utsätta sig för sådana risker. Jag som var så duktig och inte åt nåt gott när resten av vårt främmande igår smaskade under robinsson. Däremot blev det en näve när dom sedan hade gått hem.
Fy på mej!

Vägde mej igår och har nu kommit under den magiska gränsen. Jag ligger alltså på 69 nu och inte över 70 som jag gjort det senaste 2 åren. Känns fantastiskt bra! Vet inte om jag vågar väga mej imorgon bara. Tänk om jag gått upp över gränsen igen??? Det vore knäckande. Å andra sidan vet jag ju att det är möjligt att komma under nu iaf och därför känner jag mej extra peppad.

Imorgon börjar kampanjen beach 09 på Gi vikt koll. Känner mej laddad att hoppa på tåget och kämpa tillsammans med alla andra.
Nu SKA jag nå mitt 65 mål innan sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar