måndag 11 maj 2009

Dag 9 - kämpar på

Dag 9 --- Humör: Trött o sliten men tänker inte ge upp --- träningstillfälle 6/15

Nu har jag gått in i min andra vecka med rivstart. Det går bra men jag känner att jag är mycket tröttare än vanligt. Min kropp klarar inte av att träna intensivt när den går utan kolhydrater så är det bara.
Jag fortsätter med mina promenader och gläds över mitt resultat på vågen denna veckan. -2 kg på en vecka. Det tycker jag är helt klart godkänt. Trodde inte att det skulle bli så mycket. Det är tom mer än vad jag gick ner med rivstarten när jag började med GI. Kanske är det staplarna på gi vikt koll som gör att man har större koll och ser om man kan unna sig någon torkad aprikos den dagen eller inte. Känner att jag fått mycket större koll på vad det är som verkligen innehåller dolda kolhydrater o inte sen jag gick med i viktkoll.

Idag skiner solen och jag känner mej peppad att gå en lååång promenad.

4 kg kvar till sommarmålet! Jag närmar mej verkligen nu. Det trodde jag aldrig för några månader sen.

4 kommentarer:

  1. Grattis, vad duktig du är! :)

    SvaraRadera
  2. Ang att du är trött... läs senaste inlägget hos mig då Ola kommit med coachtips! =)

    SvaraRadera
  3. Och du! Grattis till ditt fina minus!!!!!

    SvaraRadera
  4. är du frisk?!?? Minus två HELA KILON och du bara nämner det i förbifarten.. Jag skulle ha lagt till pukor o trumpeter samt tvingat alla att gratulera mej!

    ;)

    GRATTIS!

    SvaraRadera