onsdag 13 maj 2009

Härliga solsken!

Ny dag nya möjligheter.

Idag är en bra dag. Solen skiner och vi började dagen med en nästan två timmars lång promenad.
Lunchade nyss på en god kycklingsoppa och jag känner mej pigg och fräsch. Gäller att hålla hårt i sådana här dagar. Känns som att de kommer alltför sällan. Å andra sidan är jag en riktig väder människa. Skiner solen så skiner oftast mitt humör med. Så det är väl bara att hoppas att solen fortsätter skina så att även jag kan fortsätta va på bra humör. :)

Redan onsdag idag. Jösses va fort veckorna går. 10:de dagen med rivstart. Ska bli spännande att se vad vågen säger efter de 2 veckorna.

Jag har bestämt mej för att i sommar ska jag njuta. Jag ska käka potatisgratäng och goda sallader med bulgur i. Helt kolhydratfri ska jag absolut inte vara. Skulle det vara så att viktnedgågnen avstannar så får jag ta tag i det till hösten igen. Huvudsaken är att jag inet går upp.

Men några veckor till ska jag kämpa. Fram till midsommar, sen börjar min sommar! Fniss.

2 kommentarer:

  1. Jag hopaps vara "klar" till midsommar. Jag har inte gett upp än... Jag håller tummarna för oss!

    SvaraRadera
  2. Åh va duktig du är :) Klart man sa unna sig :) Ha en fin kväll, kram Jenny

    SvaraRadera