måndag 18 maj 2009

Resultatet vi inte får glömma...

Glömde ju skriva om mitt 2 veckors rivstart resultat.
Jag har inte gått ner nåt mer den senare halvan av den här veckan. Antar att det blev för slappt under helgen trots allt. -2,5 kg på 2 veckor iaf. Helt ok och godkänt enligt mej.

Nu blir det inge mera rivstart för mej på ett tag. Iofs är det inte så stor skilland på nystarten och rivstarten... men de få kolhydrater extra som jag nu "får" äta känns som en stor förändring för mej och min kropp.
Nöjd att jag fixade de här två veckorna iaf. Dax att börja träna lite hårdare nu igen, och då hoppas att jag får tillbaka lite av min energi.

Nu ska jag kika in på Gi Vikt Koll och se vad mina staplar hamnar på idag. Gör det du också o ta chansen att gå ner dom där extra kilona innan midsommar! Det funkar verkligen!

4 kommentarer:

  1. Jättebra! Fint minus där. :)

    SvaraRadera
  2. Men fint minus du har fixat själv och Tack för att du kommenterade mitt =)
    jag kör rivstart en vecka till och sen nystart, jag gillar också de få kolisarna man får då. Rågkuse - mums...
    Lycka till i veckan nu...

    SvaraRadera
  3. Sv: Jag ska köra ren kur i en vecka till, sen är det upptrappning som gäller!!

    Hejja oss! :)

    SvaraRadera