måndag 18 maj 2009

Måndagar

Det är något speciellt med måndagar. Måndagar är dagen då man oftast börjar på ny kula. "Jag tar tar i det på måndag" är ju ett ganska vanligt uttalande. Själv har jag använt mej av måndagar väldigt många gånger.
På Måndag ska jag städa och fixa...
På Måndag ska jag sluta äta godis...
På Måndag ska jag bli en bättre människa...
På Måndag ska allt bli bra...
....OSV....

Idag är det måndag och jag känner inte alls för att "ta tag i något". Den här måndagen ska jag bara fortsätta mitt liv precis som jag levde det igår. Den här måndagen är inte gjort för att bli speciell... fast kanske blir den det ändå. Speciell för att den bara får vara en helt vanlig måndag.

1 kommentar:

  1. Ja, det är skönt att kunna stanna upp och vara nöjd med sin insats! Du gör ett bra jobb!

    SvaraRadera