söndag 3 maj 2009

9 timmar till start...

Tack för era kommentarer! Blir lika glad varje gång jag ser att nån skrivit. Jag behöver lite peppning för att klara det här.
Tävlingsmänniska som jag är så blir jag lite extra peppad av att veta att vi är fler som kämpar. Inte för att jag tänker slå er alla, många av er i BU gänget har ju verkligen fått kanon resultat på jätte kort tid, men jag tänker minsann inte vara den som ger upp först.

(Ni som inte är med i Bloggers united och som undrar vad det är för BU gäng jag snackar om kan kolla in annonsen på högersidan. Du kan också gå med där om du vill. Gratismedlemskp i GI viktkoll får du också. Allt du behöver göra är att blogga om din resa med Gi-metoden.)

Imorgon kör jag igång iaf med min rivstart. Har laddat idag med att käka grillat med liiite potatissallad och en cola napp som jag snodde ur makens godispåse.

1½ timmes morgonpromenad är redan inplanerad.
Gonatt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar