lördag 25 april 2009

Söndag morgon...

Efter en lördag i synd, sex timmars störd sömn och en onöjd bebis sitter jag nu här och önskar att den här dagen kan ta slut snart. Jag vet att den knappt börjat än... men med de här starten känns det inte som att slutet kan bli så mycket bättre.

Hade en fantastisk lördag i solen och det hoppas jag att ni också hade. Tyvärr bjöd den på lite väl många frestelser och det slutade med att både lite glass och chips smitit ner i magen innan jag lade mej på huvudkudden för att sova.
Jag har ingen karaktär.

Idag ska jag ta igen detta med en låååång promenad, massa situps och en hel del sol. Kanske kan det få både kroppen och själen att må lite bättre.

Ska bli skönt ikväll när Maken kommer hem igen efter en helg på flykt. Har saknat honom och behöver lite avslastning så att jag kan få sova en timme.
Visst låter det synd om mej idag:)

Hoppas ni andra får en härlig söndag i solskenet.

1 kommentar:

  1. Jag fuskade också igår, men idag är det andra bullar som gäller! *s*

    SvaraRadera