onsdag 15 april 2009

Gi viktkoll

Jag är en otroligt envis liten prick... men jag har mina stunder av nederlag jag med. Jag hatar nämligen att inte kunna saker från början. Jag har inget tålamod med saker som inte ger snabbt resultat. Därför ger jag lätt upp när jag får lite motgångar.

Jag körde Gi-metoden från nyår i år. Det gick jätte bra i någon månad och jag gick ner 5 kg. Men så började det gå lite saktare på viktnedgången och jag fuskade och käkade en macka... o så var jag där. Ett fusk ledde till ett till och så ett till o ett till.

Nu har jag därför tänkt göra en nystart och hoppas att det triggar igång min envishet igen.
För att inte trilla dit lika fort igen så har jag tagit hjälp av Gi viktkoll.
Det känns otroligt bra. Jag älskar att föra statistik o så är jag en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna. Jag tror att det här kommer att bli kanonbra.




Inte nog med att jag gått med i Gi viktkoll så har jag även joinat en grupp som kallas bloggers united. Vi är ett gäng som bloggar om vår viktresa med Gi metoden. Vi peppar o stöttar varandra. Kommer att länka till några av de bloggarna framöver.





3 kommentarer:

  1. Jaaa nu kör vi!!!!
    Ha en toppen GI dag :)
    Hälsningar
    Go4Goal - Hanne

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Jag heter Stina-BU på GI Viktkoll.

    Hoppas det går bra idag!

    SvaraRadera
  3. hittade hit från Annas Matkaos!
    Beach 09 here we come! :)

    SvaraRadera