måndag 20 april 2009

Gå till månen och vända???

Idag har jag vart på en härlig vårpromenad. (Som jag är varje förmiddag när Mira ska sova)
Dagen till ära så satte jag på mej min stegräknare som jag inte börjat använda ännu. Tyckte det var ett ypperligt tillfälle med tanke på nystarten i mitt liv.
Jag gick i över en timme och hör och häpna men stegräknaren stod på knappa 5000 steg när jag kom innanför dörren här hemma. Menar den allvar eller skojjar den med mej? Är inte en timmes promenad mer än 5000 steg? Jag får ju inte göra annat än att gå om jag ska komma upp i 10000 steg. Nu är det eftermiddag och räknaren står på 7000 steg ungefär. 3000 to go. Trodde inte det skulle bli så tufft att få till 10000 steg.

Hur gör ni andra för att komma upp i 10000 steg????

1 kommentar:

  1. Jag tycker det låter lite konstigt... Jag gick min vända imorse, drygt en timme och ganska precis 10 000 steg.. här

    SvaraRadera