onsdag 22 april 2009

Plopp sa det!

Jag har lyckats med det man verkligen inte får göra. Jag tappade ner stegräknaren i toan. Eller jag tappade inte.... det var mer så att den lossnade när jag gick förbi toan och självklart hamnade rakt i. Så nu funkar inte den.

Tråkigt med tanke på att jag idag lyckades ta mej ut på en promenad som varade i nästan 2 timmar. Ibland kan det vara possitivt med morgonpigg bebis.
Nu är jag hemma igen. Benen värker och kroppen är helt slut efter promenaden (och gymmet igår).

Idag blev det 2 ägg och lite havregrynsgröt till frukost. Till lunch blir det kycklinghamburgare. Ni måste testa det receptet. Mycket smarrigt.

Nån med något tips hur man får en toabesökande stegräknare att fungera igen???

3 kommentarer:

  1. Jag skulle nog råda dej att köpa en ny stegräknare för det är inte ofta dom fungerar efter ett besök i toaletten =) El så låter du den torka och sen sätter i nya batterier,de kan funka. Lycka till vännen! =)

    SvaraRadera
  2. åh va störigt när man har jobbat så hårt en hel dag. 2 timmar = många steg.
    Men du vet ju i alla fall att du varit jäkligt duktig idag i alla fall.

    kram

    SvaraRadera
  3. Även en barnvagn kan funger bra, det ger ju lite motstånd. Tyvärr har jag inte kunna stavgå mer men hoppas på att det blir många fler tillfällen när sonen blivit frisk.

    SvaraRadera