tisdag 7 april 2009

Ny start...

Nu är det dax att ta tag i sitt liv.

Två månader kvar tills min stackars bleka body ska ut och visa upp sig på stranden. Det kommer inte att bli någon vacker syn... så länge vi inte ändrat på vissa saker tills dess.

Jag har bestämt mej för att köra Gi-metoden.
Denna veckan är jag på resande fot plus att det är påsk... men nästa vecka är det jag som laddar kylskåpet med Gi mat, kastar ut alla sockerkällor och tar tag i mitt så kallade sockerberoende/brödmissbruk.

Jag är en brödoman/brödknarkare/kolhydratsmissbrukare. Att köra Gi-metoden kommer att bli tufft men jag ska klara det.

Häng med mej på min resa!

Jag har en blogg sedan tidigare men där skriver jag mer om allt mellan himmel och jord. Här tänkte jag fördjupa mej mer i den ytliga den i mitt liv. Ytan... den som sägs betyda så lite men som vi all vet betyder ganska mycket. Att gå ner i vikt är viktigt men det som är mitt huvudsakliga mål är att få en bra självkänsla/självförtroende. Jag längtar till den dagen då jag kan kolla mej i spegeln och vara nöjd med det jag ser... Oavsett storlek på kläderna.

(Min gamla blogg: Mirasmamma.blogg.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar