söndag 26 april 2009

Robinsson brudarna blir modeller över en natt...

Är det så man ska göra? Åka till en öde ö i tre veckor och svälta sig. När du sen kommer tillbaka till Sverige vill varenda tidning ha dej på förstasidan som bikinimodell.
Ja, det är ju så det ser ut just nu iaf. Bara denna helgen finns två av robinsson tjejerna att skåda som bikinimodeller.

Inte för att jag nångonsin skulle ställa upp som bikini modell... men visst skulle det va schysst att känna sig riktigt läcker på stranden för en gångs skull.

Synd att jag inte fixar småkryp och myggor... annars skulle jag lätt söka in till nästa robinsson.
....fast min dröm är nog inte att se helt urmäglad ut... Helre mätt med former än hungrig och mager.

3 kommentarer:

  1. Robinson-metoden är nog inte så hälsosam. Nej, jag fortsätter hellre med GI-metoden. Då får jag vara mätt och ändå gå ner.;)

    SvaraRadera
  2. Hej, vilken fin blogg du har!
    Tack för peppen!
    Dagen gick fint, alvedonet botade faktiskt det värsta!

    SvaraRadera
  3. Haha ja märkligt det kan bli... nej här får jag vackert kämpa ner varenda gram på egen hand men skönt att veta efteråt att man gjort det helt på egen vilja :) Ha en fin dag, kram Jenny

    SvaraRadera