måndag 27 april 2009

Liten dipp...

Idag har jag vart otroligt duktig. Räknade just ut att jag måste ha gått i 3 timmar sammanlagt idag. Inte konstigt att mina ben värker lite för tillfället.
Om inte kroppen börjat ta lite av fettreserverna efter idag så finns det nog inget "botemedel" för mej.

Usch...min inspiration går verkligen upp och ner hela tiden. Ena stunden tycker jag att det är värt allt kämpande med maten och motionen hit o dit, o ena stunden har jag bara lust att sätta mej och äta upp en stor godispåse o skita i allt.

Jag har gått ner 7 kg sen i nyår och ändå sitter jag här och klagar. Men det är bara för att det går så grymmans segt just nu. Har stått stilla länge känns det som. Och trots att jag fick på mej ett par byxor idag som jag inte fått på mej sen innan graviditeten så kan jag inte låta bli att bli arg över att det inte syns mer på vågen.

När jag tänker efter så skulle jag tycka att 7 kg för någon annan är JÄTTE mycket. Men på mej tycker jag inte ens att det syns.

Nu blir det hårdkörning på magen denna veckan. Magträning på bollen varje kväll. Någon som hänger på?

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som gått så mycket idag! Det är bra kämpat!
    Jag har också en liten dipp, men jag tror att jag håller på att bli sjuk. Är redan trött, så trött att jag vill sova, och det är inte vanligt.

    Om du peppar mig kanske jag tar mig för att träna på bollen!?

    SvaraRadera
  2. Hej, jag tycker du är jätteduktig! 7kg är ju massor, ge inte upp. Jag har precis börjat så det lär väl bli en del svackor under resans gång, men då är det bra att vi kan "peppa" varandra...

    Helen

    SvaraRadera
  3. Shiit så duktig du är !! och 7 kilo är MAAAASSOR ska du veta ! men som jag sa till dej sist när vi pratade att du syns på ditt ansikte att det har hänt sååå mycket på dej och föresten om du går så mycket och håller igång så pass som du gör hela dagarna så gör det faktist ingenting att du tar en fredag el lördag kväll och unnar dej en godispåse för det är du verkligen värd !! =) Vi ses snart ! Kraam kraaam !

    SvaraRadera