söndag 19 april 2009

Ett å två, kämpa på.

Ny vecka...ny start...Måndag.

Känns bra att börja om på ny kula idag. Som jag sa innan så funkar inte min våg längre. Den måste ha fått någon vattenskada eller liknande där den står så fint på badrumsgolvet. Funkar gör den iaf inte. Men måttbandet funkar så vitt jag vet och tro det eller ej så visade det positiva resultat idag. -2 cm i midjan sen förra veckan. Det trodde jag verkligen inte efter min helg i syndens träsk.

Denna veckan är jag så peppad på att träna. Vill till gymmet och pumpa vikter :) Något Step/Aerobics/dans pass ska jag nog också hinna med.
Jag ska även unna mej en solning denna veckan. Dels för att mitt torra ansikte behöver det och för att min kropp som vanligt är näst intill genomskinlig.

Kom igen nu BU-gänget. Ny vecka. Nu kör vi!

1 kommentar:

  1. Yes, nu kör vi! Det bästa (enda bra?) med måndagar är att det är en bra dag att starta om på.

    SvaraRadera